امور آب جنوب غرب استان تهران

وزارت نیرو شرکت آب منطقه ای تهران امور آب جنوب غرب استان تهران

امور آب جنوب غرب استان تهران

وزارت نیرو شرکت آب منطقه ای تهران امور آب جنوب غرب استان تهران

با اخذ مجوز از مقامات قضایی صورت گرفت؛

تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در بستر رودخانه شاه چای شهریار

مدیرامورمنابع آب جنوبغرب استان تهران(شهرستان شهریار )از تخریب بازار روز شهرداری صبا شهر به وسعت 300 مترمربع خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، مهندس "حسن زحمتکش" امروز (چهارشنبه) با اعلاام این خبر گفت: بازار روز شهرداری صباشهر با مساحتی افزون بر 300 مترمربع در بستر رودخانه شاه چای احداث شده و چندین بار تغییر کاربری داده بود.

وی با تشریح تخریب این بازار روز اظهار داشت: این تخریب از روز گذشته (سه شنبه) با دستور دادستان محترم شهرستان شهریار و با همکاری کلانتری منطقه آغاز شد و تخریب بخش های باقیمانده از بنا،‌مصالح ساختمانی و جمع آوری ماشین آلات نیز امروز توسط کارکنان خدوم امور منابع آب و همکاری بسیار خوب شهرداری مذکور اجرایی گردید.

مهندس زحمتکش با تاکید بر حضور به موقع، حساسیت ویژه و برخورد قاطع با هرگونه تجاوز و ساخت ساز در حریم و بستر رودخانه های تحت پوشش شرکت آب منطقه ای تهران، افزود: ‌این عمل در راستای اجرای قانون توزیع عادلانه آب و نیز حفاظت از رودخانه و منابع آب استان صورت می گیرد و هر فرد یا سازمانی در هر جایگاهی که باشد بر اساس قانون با او برخورد خواهد شد.

وی همچنین تصریح کرد: پیش از این بر اساس صورتجلسه منعقد شده بین امور منابع آب شهرستان و شهرداری، مهلت 14 روزه ای به شهرداری صباشهر جهت جمع آوری تجهیزات و ماشین آلات این بازار روز داده شده بود که این مدت تا یک ماه به طول انجامید و در نهایت با همکاری شهرداری تخریب از روز گذشته آغاز شد.

مدیر امور منابع آب شهریار با هشدار نسبت به خطرات ناشی از ساخت و ساز در بستر رودخانه ها، گفت: ساخت و سازهایی همچون بازار روز صباشهر که در بستر رودخانه صورت می گیرد، علاوه بر خطر تخریب ناگهانی سازه در اثر وقوع سیلاب، با ایجاد بند، سبب انحراف جریان رودخانه و آسیب های جانی و مالی به شهر می شود و از این نظر یک خطر جدی محسوب می شود.

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد